TENA voor apotheken en medische speciaalzaken
Maak gebruik van onze expertise om uw klanten beter van dienst te zijn.
Maak gebruik van onze expertise om uw klanten beter van dienst te zijn.
Een kwart van mannen ouder dan 40(1) en vrouwen ouder dan 35(2) hebben te maken met ongewenst urineverlies. En met een alsmaar vergrijzende bevolking groeit dit percentage alleen maar. Dat is een aanzienlijk percentage van uw klanten, velen van wie schamen zich om hun aandoening te bespreken en gebruiken niet de juiste bescherming (3-5).
Dat betekent dat ze hun levensstijl moeten aanpassen aan de aandoening, wat een impact heeft op zowel hun zelfvertrouwen als hun kwaliteit van leven(6). Maar samen kunnen we dit veranderen.
Bij TENA hebben we meer dan 50 jaar ervaring op het gebied van incontinentiezorg, en we zijn toegewijd aan het bespreekbaar maken van het onderwerp en u te helpen om de juiste producten op de juiste manier voor elk van uw klanten aan te bieden.
TENA biedt uitgebreide trainingen en in-store hulpmiddelen aan, zodat u samen met het uitgebreide assortiment de klant kan adviseren het juiste product te kiezen. TENA werkt met u samen om op maat gemaakte incontinentiezorg te bieden die het verschil maakt.
ouder dan 40 heeft te maken met ongewenst urineverlies, inclusief druppelen. [1]
Hoewel 1 op de 4 mannen boven de 40 last heeft van urineverlies (postmictie druppeltjes en nadruppelen), ervaren 1 op de 8 mannen op enig moment in hun leven urine-incontinentie (de klacht van onvrijwillig urineverlies). [2]
ouder dan 35 heeft te maken met ongewenst urineverlies, inclusief lichte scheutjes. [2]
1Rev Esc Enferm USP, Rita de Cassia Altino Delarmelindo, et al. 2013; 47(2): 296-302.
2Incontinence, Paul Abrams, Consultation on Incontinence, 2005.
3IPSOS Brand health tracking, US, FR, UK, DE, 2010.
TENA is een merk van Essity, een internationaal toonaangevend hygiëne- en gezondheidsbedrijf. Met meer dan 60 jaar ervaring is TENA wereldwijd het # 1 merk voor continentiezorg van volwassenen*. TENA biedt een compleet assortiment absorberende en huidverzorgingsproducten. Ook ontwikkelt TENA digitale oplossingen rondom continentiezorg, afgestemd op de behoeften van individuen, mantelzorgers en professionals in de gezondheidszorg.
Met TENA loopt Essity voorop bij het ontwikkelen van producten en diensten die de waardigheid en de kwaliteit van het leven van mensen helpen te verbeteren. Alle producten worden ontwikkeld met het doel een zo laag mogelijke CO2 voetafdruk te realiseren. Zo beschermen we niet alleen mensen, maar ook de planeet.
* Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2020 edition
TENA biedt producten en oplossingen voor een groot aantal mensen. U kunt ook altijd onze andere TENA-websites bezoeken.